JL Audio 12W6v3-D4
Kód: 12W6V3-D4Detailní popis produktu
Léta intenzivního vývoje a zkušeností umožnily vyrobit tento subwoofer s výjimečnými kvalitami v přednesu a precizními detaily v provedení.
První co vás na tomto klenotu zaujme je jeho pozoruhodný design. Konstrukce tohoto subwooferu však není stavěná jen na parádu. Je to souhra několika součástí a patentů, které ve výsledku tvoří naprosto jedinečný kousek s těmi nejlepšími vlastnostmi. Podobné technologie a obdobné patenty jako u W7 zaručují redukci zkreslení na úplné minimum. Zkrátka subwoofer série W6 je postaven tak, aby snesl vysoké zatížení, dokázal zahrát ty nejnižší frekvence a to i v kompaktních uzavřených ozvučnicích a při tom všem měl neustále ostře přesný přednes na jakoukoliv hlasitost.
Technologie subwooferů jsou také pověstné několika převratnými patenty svých komponentů. Chlazení, motor subwooferu, ale i vodící kabely. To vše je provedeno jinak než už konkurence.
JL Audio má jedno z nejmodernějších zázemí pro výrobu v car-hifi průmyslu na světě. V dobách kdy se většina všeho vyrábí v Číně, více či méně kvalitně, JL Audio drží tradici a většinu svých vyšších řad stále produkuje v USA.
Aby mohla být značka JL Audio vůbec konkurence schopná, je logické, že tohle zázemí musí být vysoce efektivní. Jsou zde tak zaměstnáni vysoce kvalifikovaní pracovníci a dělají s nejmodernějšími stroji. Jak již bylo zmíněno, JL Audio má obrovské množství patentů a je proto extrémně důležité, aby inženýři co je vymýšlejí byli co nejblíže těm co je pak realizují.
Parametry subwooferu:
Kód produktu : | 12w6v3-4 |
Typ subwooferu: | samostatný subwoofer bez ozvučnice |
Zatížitelnost RMS / MAX: | 600 / 1200 W |
Doporučený výkon zesilovače: | 400 - 600 W RMS |
Impedance: | 2 x 4 Ω |
Průměr subwooferu: | 300 mm |
Instalační otvor: | 280 mm |
Instalační hloubka: | 192 mm |
Krycí mřížka v sadě: | Volitelná JL Audio SGR-12W6v3 |
Citlivost: | 85,4 dB |
Doporučený objem uzavřené ozvučnice: | 28,3 litru |
Doporučený objem bassreflexové ozvučnice: | 36,8 litrů |
Hmotnost: | 11,6 kg |
Značka / výrobce : | JL AUDIO |
Přesné rozměry
Jmenovitý průměr | 300 mm |
Celkový průměr (A) | 318 mm |
Průměr montážního otvoru (B) | 280 mm |
Průměr kruhu díry šroubu (C) | 301 mm |
Vnější průměr motoru (D) | 7,0 palce / 178 mm |
Montážní hloubka (E) | 192 mm |
Požadovaná světlá výška pólu | 0,50 palce / 13 mm |
Zdvihový objem řidiče | 2,105 cu ft / 2,97 l |
Čistá hmotnost | 11,6 kg |
Schéma uzavřené ozvučnice
Tloušťka stěny | 19 mm |
Tloušťka přední přepážky | 19 mm |
Objem (čistá int.) | 28,3 l |
Vnější šířka (W) | 381 mm |
Vnější výška (H) | 381 mm |
Vnější hloubka (D) | 12 palců / 305 mm |
F3 | 41,62 Hz |
Fc | 45,99 Hz |
QTC | 0,7912 |
Tloušťka stěny | 19 mm |
Tloušťka přední přepážky | 19 mm |
Objem (čistá int.) | 36,8 litrů |
Vnější šířka (W) | 686 mm |
Vnější výška (H) | 14 palců / 356 mm |
Vnější hloubka (D) | 318 mm |
Šířka portu interního slotu (SW) | 44 mm |
Výška portu interního slotu (SH) | 318 mm |
Délka portu interního slotu (SL) | 943 mm |
Délka prodloužení portu (EL) | 540 mm |
Frekvence ladění (Fb) | 33 Hz |
F3 | 31 Hz |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Samostatné subwoofery |
---|---|
Typ subwooferu: | Samostatné subwoofery |
Rozměr: | 300 mm |
Výkon W RMS: | 600 W |
Umístění subwooferu: | Samostatné |
Citlivost 2.83V/1m2: | 82 dB |
Cívka a Impedance | Ω: | 2x 4Ω |
Doporučená otevřená ozvučnice (L): | 37 l |
Doporučená uzavřená ozvučnice (L): | 28 l |
Montážní hloubka: | 191 mm |
Montáž: | čtyři |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Americká značka celosvětově známá subwoofery a zesilovači. Část její produkce se stále ručně montuje v USA a je zde i obrovské vývojové centrum. Mají také několik desítek patentů na svoje produkty. Výjimečné jsou například subwoofery série W7, nebo extrémně kompaktní a výkonné zesilovače série HD.
Značka je zaměřena spíše na Sound Quality poslech, avšak s ráznou a přesnou basovou složkou. Vzhledem k ceně není JL AUDIO dostupné každému, avšak svoje zákazníky si najde i na českém trhu. Její produkty pravidelně používáme i do našich demo aut.